شرایط تعویض و بازگردانی کالا

اولین اصل فروشگاه اینترنتی آل بازار، احترام گذاشتن به حق و حقوق مشتری بوده و  از این رو شرایطی برای بازگردانی و یا تعویض کالا ها بر اساس قوانین زیر برای تمام مشتریان محیا می باشد.

شرایط تعویض و بازگردانی محصولات گروه های مبلمان منزل، مبلمان اداری و نور پردازی، فضای باز و دکور

  • مشتری پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ کالا، تا هفت روز کاری مهلت دارد تا سفارش خود را لغو کند، اگر کالا پیش از اعلام انصراف مشتری به مقصد او فرستاده شده باشد، به شرط پلم بودن بسته بندی و همچنین عدم استفاده پس گرفته خواهد شد.
  • تامین کنندگان بسیاری از محصولات خود را بر اساس خواسته  و نیاز مشتری با طرح و رنگ دلخواه تولید می کنند، امکان انصراف از خرید این گونه محصولات فقط با کسر 30 درصد از مبلغ کل کالا امکان پذیر بوده و هزینه حمل آن نیز بر عهده مشتری می باشد.
  • برای کالا هایی که سفارش ساخت و شخصی سازی نیستند، امکان انصراف از خرید تا قبل از ارسال کالا وجود دارد و وجه پرداختی به صورت کامل به حساب مشتری عودت داده می شود.
  • هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته بندی کالا را باز کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نماید، پس از دریافت کالا و تایید فاکتور هر گونه اعلام نقص و ایراد مورد قبول نمی باشد.
  • در صورتی که کالای ارسال شده با کالای موجود در سایت مغایرت داشته باشد، تمام هزینه حمل و تعویض کالا به عهده آل بازار می باشد.
  • رنگ کالا ها در مانیتور های مختلف با اندکی تعییر مشاهده می شود، لذا برای انتخاب رنگ دلخواه خود حتما با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

شرایط انصراف از خرید محصولات کامپیوتر و تجهیزات جانبی، لپ تاپ و تبلت

در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، و سفارش شما ارسال شده باشد باید حداکثر تا 7 روز پس از خرید درخواست انصراف خود را به اطلاع آل بازار برسانید.

  • کالا باید حتما پلمپ و استفاده نشده باشد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

نکته: اقلام زیر شامل این بند نمی شوند، و به هیچ وجه قابل انصراف نمی باشند:

  • هارد دیسک
  • درایو نوری
  • پرینتر
  • اسکنر
  • کارتریج

تفاوت کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده

اگر کالایی که برای شما ارسال شده، آن محصولی نیست که سفارش داده اید:

  • حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به آل بازار اطلاع دهید.
  • کالا باید پلمب و بدون استفاده باشد.
  • کارشناسان فنی حداکثر تا 72 ساعت تفاوت کالای ارسالی را بررسی و در صورت تایید کالا برای مشتری تعویض می گردد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده خواهد شد.

آسیب دیدن کالا بر اثر حمل و نقل و ارسال

اگر کالای دریافتی شما بر اثر حمل دچار آسیب شده:

  • حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به آل بازار اطلاع دهید.
  • در صورت مشاهده آسیب از تحویل گرفتن بسته مورد نظر امتناع کنید، تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به آل بازار مرجوع گردد.
  • تمام سفارش های ارسالی آل بازار به بهترین شکل بسته بندی و به معتبرترین شرکتهای حمل و نقل ارسال می شود و آل بازار تنها در صورت تایید شرکت ارسال کننده خسارت را پرداخت خواهد کرد.
  • کالای ارسال شده باید با تمام متعلقات به آل بازار ارسال شود.
  • کارشناسان فنی حداکثر تا 72 ساعت کالای ارسالی را بررسی و در صورت تایید کالا برای مشتری تعویض می گردد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده خواهد شد.

ایراد فنی در کالای ارسالی

اگر در محصول دریافتی خود ایراد یا نقص فنی مشاهده کردید:

  • حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا باید به آل بازار اطلاع دهید.
  • هر گونه شکستگی، خط و خش و ایراد ظاهری در کالا در صورت استفاده نادرست شامل این خدمات نخواهد شد.
  • کارشناسان فنی حداکثر تا 72 ساعت کالای ارسالی را بررسی و در صورت تایید کالا برای مشتری تعویض می گردد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده خواهد شد.

نکته: اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:

  • هارد دیسک
  • درایو نوری
  • پرینتر
  • اسکنر
  • کارتریج
  • پردازنده های شرکت اینتل
  • سوکت مادربردهای اینتل که آسیب دیده اند.
  • پیکسل سوخته مانیتور (تا 3 پیکسل)

توجه: این دسته از کالاها باید توسط خود شما به شرکت گارانتی کننده ارسال شود.

هزینه های ارسال

  • در صورت تایید کارشناسان، هزینه های ارسال بر عهده آل بازار می باشد، و در صورت عدم تایید تمام هزینه ها بر عهده مشتری خواهد بود.

عدم موجودی کالا

در صورت عدم موجود کالای مورد نظر برای تعویض:

  • تمام مبلغ کالا به حساب مشتری مرجوع داده می شود.
  • کالا، با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض و مابه تفاوت آن محاسبه می گردد.


بالا